Учени: виното помага за понижаване на кръвната захар

Има различни начини за нормализиране на нивата на кръвната захар. Както показват научните изследвания,

Дори алкохолът може да помогне с това. По-специално червеното вино

Повишената кръвна захар е опасназдраве. Поне тези, които могат да причинят увреждане на очите, краката, кръвоносните съдове. В резултат на това човек е по-вероятно да получи инсулт и инфаркт.

Учени от университета в Масачузетс, според Diabetes.co.uk, са открили друг начин за намаляване на нивата на глюкозата в организма. Това е използването на червено вино.

Като част от проучването експертите изследват ефекта на няколко вида алкохолни и безалкохолни напитки върху нивата на захарта. Това са четири сорта бяло и червено вино, четири сорта чай.

В доклада, съставен от анализа, се посочва, че всички червени вина значително понижават кръвната захар в сравнение с белите. Това се дължи на инхибитори на α-амилаза.

В същото време виното и всеки друг алкохол трябва да се пият умерено.

Новините не могат да бъдат приравнени на лекарско предписание. Преди да вземете решение, консултирайте се със специалист.