Recenze Philips 50PUS7334: „nabitá“ řada 4K TV Series Performance Series na Android TV

</ img>

V posledních několika letech si televizory Philips s jistotou drží své pozice nyní, a to nejen díky

Osvětlení značky Ambilight, ale také k použitíOperační systém Android, postupně získává své místo na slunci a na největších obrazovkách. Už jsme hovořili o možnostech starších televizorů Philips 803 vybavených OLED obrazovkou. A vlajková loď řady 8503 televizorů Android Android společnosti Philips s LCD obrazovkami. Nyní budeme hovořit o nové řadě televizorů nazvaných Performance, které kombinují moderní design, dobré technické možnosti a opravdu konkurenceschopnou cenu.

Co stojí za termínem Philips TV Performance

V podstatě mluvíme o marketingovém názvu sérieTelevizory Philips, které získaly tradiční index 7304. Dovolte mi připomenout, že první série indexu znamená řadu, čím vyšší je, tím dražší je televizor. Nejstarší sérií s indexem 9 byl vždy „festival“ a byl vytvořen nejen pro prodej, ale také pro demonstraci technologických možností a získávání prestižních ocenění. Například v těchto televizích se nyní používají reproduktory Bowers & Wilkins. Druhá číslice indexu označuje dílčí řadu v pravítku. Třetí - na konstrukční variantu (prodáváme televizory s indexy 7304, 7334 a 7354). Konečně poslední řada označuje rok výroby (a každých 10 let se opakuje). 4 znamená uvolnění 2019. Tím je index celého modelu 50PUS7334 / 12 čte jako 50palcový televizor Philips (P) s rozlišením UltraHD (U), tuner DVB-T / T2 / C / S / S2 (S), který patří do řady 7000, modelový rok 2019, vytvořený pro evropský trh (12 po lomítku )

A tato 7300. série byla nazvánaVýkon, aby bylo zvýrazněno. A opravdu to stojí za to. Pro seriál propagující slogan „Ten, ve kterém je vše!“, Byl vyvinut speciální inzerát. Doslova to lze přeložit jako „ten, ve kterém je všechno“ - pamatujte, že Neo z „Matice“ měl také podobné jméno jako Mesiáš - Jeden. Je nemožné porozumět technickým schopnostem samotného videa - je třeba pouze upoutat pozornost, takže se budeme zabývat výhodami celé série.

V automobilovém prostředí pro takové případypoužívá se účtované slovo. To znamená, že nejde o základní konfiguraci vozu, ale o velké množství všech druhů zvonů a píšťal, které kupující nezávisle přidal jako možnost. V tomto případě toto slovo dokonale popisuje ideologii řady Performance. Má poněkud „drahý“ design, s tenkým kovovým rámem a velkolepým stojanem (podle očekávání vážený, aby unesl hmotnost televizoru). Na polici obchodu budete překvapeni cenovkou, protože to bude vypadat znatelně nižší, než je efekt vytvořený. Ne, tato řada nemá nejlepší tmavé černé panely, které se mohou chlubit série 803 (a řada 903), a zvuk není také nejpokročilejší. Všechno ostatní v televizi celé série se však provádí na maximum: verze Android 9, 4K panel (10-bit), dosud nejpokročilejší procesor Philips P5 Perfect Picture, kterému jsme věnovali zvláštní recenzi, tenký LCD panel s přímým LED diodami podsvícený. Značkové třícestné osvětlení Ambilight, které má nové funkce. Pokročilá nastavení zvuku a obrazu. A konečně, schopnost připojit Bluetooth sluchátka a bezdrátové reproduktory. A proprietární dálkové ovládání s QWERTY klávesnicí na zadní straně a mikrofonem pro hlasové příkazy od Google Assistant a Amazon Alexa Assistant. Jste ohromeni? Nyní pojďme mluvit o všem podrobněji.

Design

Jak již bylo zmíněno, televizor je tenkýkovový rám a vážený monolitický stojan, což mu dává působivý a nekompromisně slušný vzhled. Samozřejmě v situaci, kdy jsou všechny televizory obdélníky, je jediným místem, kde se vyvíjí úsilí designéra, stojan.

</ img>

</ img>

</ img>

Věnovali jste pozornost skutečnosti, že navenek televizorylišit se dnes v designu stojanu? Obzvláště když stojí vedle regálů obchodu. Proto se každý rok každý rok snaží přijít s něčím novým. A se vší odpovědností jsem připraven říci, že tento televizor má nejkompenzovanější postavu ze všeho, co jsem kdy viděl. Je mimořádně kompaktní a má velmi nízkou TV fit - fotografie nepředstavují tento úžasný pocit a nadšení pro designový nápad.

</ img>

</ img>

</ img>

Současně uvnitř stánku stále podařilonainstalujte otočný mechanismus, který vám umožní otočit televizní panel kolem svislé osy. Na níže uvedené fotografii můžete zachytit optickou iluzi: obrázky vypadají, že se panel otáčí ve směru a proti směru hodinových ručiček.

Výhody systému Android TV

Opakovaně jsme hovořili o výhodách televizorů používajících Android TV. Stručně řečeno, seznam vypadá takto:

• možnost používat svůj účet Android (nyní se k připojení k televizoru ani nemusíte zadávat heslo, můžete jej připojit pomocí počítače nebo smartphonu nebo tabletu Android)
  • automatická autorizace ve službách Google(například YouTube) - po připojení účtu Android jsou okamžitě k dispozici všechny personalizované seznamy YouTube - sledované video, doporučení, oblíbené kanály
  • uložené nákupy filmů, hudby a her
  • mimochodem, o hrách - můžete připojit gamepad aklávesnice a hrát na velkých obrazovkách speciálně přizpůsobených pro televizory. Například v závodech s rozdělenou obrazovkou na 2,3 nebo 4 části, a tedy na 2, 3 nebo 4 hráče. Televizor ve většině případů nahradí herní konzoli
  • příležitost pro porozumění zkušeným uživatelůmco dělají, nainstalujte apk aplikace (nejprve je třeba odstranit ochranu v nastavení). Můžete tedy instalovat aplikace video služeb, které nejsou v obchodě s aplikacemi Google
  • Hlasové vyhledávání pomocí Google Assistant je jednoduché a pohodlné. Filmy můžete vyhledávat ve všech video službách dostupných v televizi v přirozeném jazyce.

Stojí za to dodat, že Philips 50PUS7334 fungujespuštěním původní verze Android TV verze 9 a obdržíte všechny nové aktualizace systému. Výrobce říká, že se jedná o nejstabilnější a nejproduktivnější verzi. Neustále se vyvíjí a získává nové příležitosti - je zřejmé, že vývojáři Google berou v úvahu přání uživatelů (práce s video službami se stala pohodlnější - více k tomu níže). Kromě hlasového asistenta společnosti Google podporuje Philips 50PUS7334 také Amazon Alexa.

Ambilight podsvícení

Jak uvádí brožura se značkou Philips, „PozadíAmbilight je dalším důvodem, proč si zamilovat televizi. “ Jedná se o skutečný diamant v koruně televizorů Philips a spolu s dálkovým ovládáním s klávesnicí QWERTY, konkurenční výhodou tohoto výrobce.

</ img>

V nové generaci se objeví podsvícení Ambilightpokročilá nastavení. Pokud se dříve podsvícení lišilo pouze v tom, že to bylo na dvou nebo třech stranách (v tripartitě jedna používala více LED, resp. Takové televizory byly dražší), a z nastavení byla pouze volba barvy stěny za televizorem, pro korekci barev se nyní nastavení koreluje s video (samostatně existují profily pro sledování fotbalu, filmů nebo her) nebo zvuk (můžete změnit televizor na barevný hudební systém).

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

Zajímavou možností je podsvícení, svázanéna státní vlajku. Vypadá to neobvykle, ale rozeznatelné. Je pravda, že to není pro všechny příznaky. Ukrajinština je tady hned znatelná. Ale například Jižní Korea bude vypadat jen bíle. Je těžké říci, kde ji použít - pravděpodobně během výstav nebo sledování sportovních událostí. Ale nějak jsem neviděl televizory Philips v barech a konferenčních sálech, ačkoli, samozřejmě, nikdo neobtěžuje organizovat sledování fotbalového nebo boxerského zápasu tak, že pozve své přátele a zapne takové osvětlení - rozhodně to dodá atmosféru sportovní show.

</ img>

</ img>

Další možností, i když z hlediska exotiky, je synchronizace podsvícení s inteligentními lampami Philips Hue.

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

Také se mi líbila nová funkce alarmu cAmbilight. To vám umožní probudit se ráno k vybrané melodii s danou hlasitostí zvuku a k plynule se objevujícímu obrazu s podsvícením (na obrázku níže). Na výběr je 10 témat, z nichž každé bude mít nové obrázky ve zvoleném stylu: příroda, architektura, pouliční fotografie, vesmír, sport. Při zapnutí televizor současně zobrazuje předpověď počasí, ale aby televizor správně fungoval, musí být samozřejmě připojen k internetu.

</ img>

Nastavení obrazu

Nastavení televizního obrazu Philips 7304série - je to jen dovolená pro fanoušky, která vše utáhnou a přitáhnou podle vašeho vkusu. Kromě obvyklé jasnosti, jasu a kontrastu, jakož i teploty barev se můžete dostat do nastavení ISF (analog THX) a bavit se s vyvážením bílé, pečlivě jej kalibrovat a přizpůsobovat světelným podmínkám konkrétní místnosti.

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

Tady je to, co se mi opravdu líbilo - je točást „Odstranění obrazových vad“, která vám umožní nezávisle upravit filtr redukce šumu a vyhladit vady komprese MPEG videa.

</ img>

</ img>

</ img>

Pro ty, kteří nechtějí věci komplikovat na hranici limitu, je k dispozici jednoduchý protokol pro úpravu obrazu, kdy je třeba vybrat jednu ze tří možností barev, jasnosti a kontrastu. Jednou a hotovo!

</ img>

</ img>

</ img>

Nastavení zvuku

Vedení si zaslouží další laskavé slovozvuk na tomto televizoru. Můžete aktivovat / deaktivovat Dolby Atmos, aktivovat vylepšení řeči v televizních programech, aktivovat speciální noční režim (aby nedošlo k vystrašení domova a sousedů hlasitým zvukem, ale dobře slyšet všechno). Existují samostatná nastavení, která zohledňují umístění televizoru - na zeď nebo na stojan.

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

Ale samozřejmě, nejúžasnější sekce je5-pásmový ekvalizér v televizi! Nikdy předtím jsem v televizi neviděl taková podrobná nastavení. To je skutečně přímá analogie s „nabitými“ vozy pro fanoušky ladění.

</ img>

</ img>

</ img>

Samostatně chci zdůraznit schopnost připojeníSluchátka a reproduktory televizního bluetooth. V loňském roce byla tato funkce televizorů Philips odstraněna, což mohlo uživatele nejen rozrušit. Letos se vrátila, což je určitě správné. Když je v domě malé dítě nebo chcete sledovat televizi pozdě v noci bez probuzení vaší rodiny, je to prostě skvělé řešení! Zejména pokud je dům, stejně jako můj, vždy plný všech bezdrátových sluchátek.

</ img>

Nastavení spořiče energie

Obvykle tomu nevěnujeme pozornostukazatele, jako je energetická účinnost domácích spotřebičů. Pak ale přišel okamžik, kdy se v komentářích k předchozí recenzi televize náš čtenář na to zeptal. Zvýšení cen elektřiny nás očividně přiblížilo civilizovanému světu a my se na tuto otázku také začneme ptát. Díky nastavení úspory energie tohoto televizoru je vše v pořádku - je zde i speciální optický senzor, který v místnosti pozoruje pokles světla a v tomto případě automaticky ztlumí jas. Obraz můžete vypnout, pokud je televizor používán v režimu přehrávání hudby (například jste odběratelem hudby YouTube).

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

Instalace aplikací třetích stran

A pro tuto příležitost platforma Android TV,rozhodně přidal spoustu fanoušků. Chcete-li nainstalovat soubor APK aplikace třetí strany, která není v obchodě Google Play, musíte nejprve v nastavení odstranit ochranu. Právě tady.

</ img>

</ img>

</ img>

Přizpůsobení plochy

</ img>

Samozřejmě v každé chytré televizi je nyní příležitostnastavení plochy (hlavní obrazovka, na které jsou umístěny všechny aplikace a přístup k nastavení), ale v Android TV je tato funkce ještě širší - umožňuje nejen odstranit zástupce aplikace pro aplikaci video služeb, ale také z ní získat doporučený obsah. Jeho množství závisí na aplikaci. Například jsem přinesl seznamy Megogo na plochu a nyní vidím (a okamžitě zahajuji konkrétní film nebo seriál) sekci s premiérami, seznam mých názorů atd. Mimochodem, Twich měl tři takové seznamy: uživatelem vybrané, populární a doporučené samotnou rozhlasovou službou.

</ img>

</ img>

</ img>

Všechny seznamy lze nezávisle přesouvat nahoru a dolů po ploše. To vše se provádí pomocí dálkového ovladače:

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

</ img>

Kvalita obrazu a zvuku

Samozřejmě, spravedlivé pro televizní recenzi budeOtázka zní - co kvalita zvuku a obrazu? Koneckonců, za tímto účelem je skutečně zakoupena televize, a nikoli za účelem instalace a spouštění aplikací. Z obrázku - Televize Philips 50PUS7334 poskytuje obraz na úrovni nejlepších LCD televizorů. Zde musíte pochopit, že on fyzicky nedosáhne úrovně vynikajícího barevného podání a černé hloubky, ale udělá vše, co může být vytlačeno z technologie předchozí generace. Srdcem televizoru je procesor P5 Perfect Picture, který již získal uznání pro spotřebitele a poskytuje plynulý obraz v ultra vysokém rozlišení 4K, bez ohledu na zdroj obrazu. Samozřejmě se neobešel bez podpory rozšířeného dynamického rozsahu - tento televizor podporuje jak běžný formát HDR 10+, tak Dolby Vision, který se přidává ke všem modelům televizorů Philips 4K nové řady 2019.

Pokud jde o zvuk, přiznávám, že si nepamatuji, kdyPotkal jsem televizory, jejichž kvalita zvuku mi nevyhovovala. Mají neuvěřitelně vysokou hlasitost, což neumožňuje ani den zapnout hlasitost na plný výkon. Na vlajkových televizích můžete samozřejmě najít nějaký zvláště bohatý bas nebo „chutný“ zvuk, ale celá sada nastavení je navržena pro toto, což vám umožní kroucení zvuku i v ekvalizéru. V nejhorším případě mohou audiofilové vždy připojit své oblíbené a známé sady reproduktorů.

Spojení

Kromě bezdrátového připojení přes Bluetooth a BluetoothWi-Fi, Philips 50PUS7334 má na desce čtyři konektory HDMI pro připojení externího zařízení, dva porty USB, výstup pro sluchátka (speciální poděkování), digitální zvukový výstup, vstup Ethernet, vstup antény a satelitní signál, jakož i vstupy komponent YPbPr.

</ img>

Dálkové ovládání

TV dálkové ovládáníPhilips 50PUS7334 je zajímavý v několika věcech. Za prvé, je to obousměrné - na zadní straně je latinská klávesnice QWERTY. Za druhé, má mikrofon, který vám umožní používat hlasové vyhledávání na Googlu. Zatřetí je k dispozici samostatné tlačítko pro spuštění nastavení Ambilight, které je po stisknutí zvlášť zvýrazněno ve tmě. Uživatelé Netflixu ocení zvlášť tlačítko pro spuštění této aplikace.

</ img>

</ img>

</ img>

V éře internetu věcí, aktualizace firmwaru zuž vás nic nepřekvapí, takže funkce aktualizace firmwaru dálkového ovládání by také neměla být překvapením. Ale pokaždé z nějakého důvodu jste překvapeni.

</ img>

</ img>

</ img>

Recenze videa televizoru Philips 50PUS7334

To vše můžete vidět v naší recenzi videa:

Philips TV Neighbors 50PUS7334

Kromě 50palcového Philips 50PUS7334, sPříjemná cenovka 21,999 hřiven, tato řada zahrnuje televizory s úhlopříčkou 43, 55, 65, 70 a 75 palců. Liší se pouze velikostí a designem stojanu. U starších modelů s úhlopříčkou 65 palců a více nemá schopnost otáčet se. Rozměry držáku VESA se mohou lišit, spotřeba energie se liší a samozřejmě cena. Ale velikost paměti a dynamika všech modelů je stejná.

Philips TV Neighbors 50PUS7334

Model

Philips 43PUS7334

Philips 55PUS7334
Philips 65PUS7304
Philips 70PUS7304

Obrazovka
43 "(108 cm), OLED (3840 x 2160)
55 "(139 cm), 3840 x 2160
65 "(164 cm), 3840 x 2160
70 "(178 cm), 3840 x 2160

Rozměry (bez stojanu)
964 x 569 × 75 mm
1234x721 × 78 mm
1460x850x121 mm
1581 × 894 × 86 mm

Rozměry (se stojanem)
964x594x190 mm
1233 x 747 × 240 mm
1460 x 873 x 267 mm
1581x912x285 mm

Hmotnost
9,4 kg / 11,4 kg se stojanem
16,4 kg / 18,9 kg se stojanem
27,4 kg / 29,4 kg se stojanem
27,4 kg / 29,4 kg se stojanem

Držák VESA
200 × 200 mm
300 × 200 mm
400 × 200 mm

HDR
HDR10 +, Dolby Vision

Verze pro Android
9,0 Pie

Procesor
P5 Perfect Picture

Paměť
16 GB

Komunikace
dvoupásmové Wi-Fi 802.11n, Bluetooth 4.1, Chromecast

Konektory
HDMIx4, USBx3, YPbPr, Ethernet, výstup pro sluchátka

Zvuk
2x10 W, Dolby Atmos

Dálkové ovládání
s QWERTY klávesnicí a mikrofonem pro hlasové příkazy

Spotřeba energie
71 W, energetická účinnost A
86 W, energetická účinnost A +
108 W, energetická účinnost A +

Cena
17 999 UAH (Rozetka, Foxtrot)
26 999 UAH (Rozetka, Foxtrot)
37 999 UAH (Rozetka, Foxtrot)
49 999 UAH (Rozetka)

Soutěžící

Paradox, ale pokud vezmete v úvahu pouzeTelevize na Android TV, Philips 50PUS7334 nemá žádné přímé konkurenty. Sony nemá 50-palcové modely, pouze 49-palcové, a stojí trochu víc. K dispozici je levný 50palcový televizor Kivi 4K, ale jeho technologické možnosti nelze s tímto modelem srovnávat. Tady máme Android verzi 9, Ambilight, úžasné v jeho rozmanitosti nastavení zvuku a obrazu, které žádný jiný výrobce televizorů na Android TV nemá.

V suchém zbytku

Televizor Philips 50PUS7334 4K rozhodně neníJe to příklad nejpokročilejší technologie v oboru. Je však opravdu „nabitá“ a poskytuje maximum technologií, které jsou dnes k dispozici pro LCD televizory. Kromě tradičních výhod platformy Android, kdykoli dává uživatelům stále více a více příležitostí (mimochodem hovoříme o nejnovější verzi 9) a osvětlení podpisů Ambilight, které nelze přeceňovat, tento model zanechává ty nejlepší dojmy. Od designu (stánek, okouzlující nápady na design, které mohou přijít s takovým řešením). Z dálkového ovladače s QWERTY klávesnicí a vestavěným mikrofonem pro hlasové vyhledávání. Z řady nastavení obrazu a zvuku, které mohou uspokojit nejnáročnější fanoušky, aby hlouběji kopali a dělali něco jiného (což je pouze ekvalizér nebo eliminace vad komprese MPEG videa). Konečně z možnosti připojení bezdrátových sluchátek a reproduktorů. Současně její cena není nebe vysoká a srovnatelná s náklady vlajkové lodi smartphone (která, na rozdíl od této televize, po dvou letech zastará). Proto se nemůžeme popřít potěšením doporučit tento model k nákupu a vydat příslušnou redakční cenu gg "Doporučujeme"

5 důvodů pro koupi televizoru Philips 50PUS7334

• nejlepší hodnota za peníze na Android TV;
  • Ambilight podsvícení
  • dálkové ovládání pomocí QWERTY klávesnice a hlasového vyhledávání;
  • možnost připojení bluetooth sluchátek a reproduktorů
  • Množství různých nastavení zvuku, obrazu a podsvícení.

2 důvody, proč si nekoupit televizor Philips 50PUS7334

• Hledáte OLED TV;
  • jste alergičtí na slovo Android.

Hlavní technické vlastnosti televizoru Philips 50PUS7334

Obrazovka
50 "(126 cm), LCD (3840 x 2160) s LED podsvícením

Rozměry (bez stojanu)

1120x659x113 mm

Rozměry (se stojanem)

1120 x 681 x 240 mm

Hmotnost
13,8 kg / 16,3 kg se stojanem

HDR
HDR10 +, Dolby Vision

Verze pro Android
9,0 Pie

Procesor
P5 Perfect Picture

Paměť
16 GB

Komunikace
dvoupásmové Wi-Fi 802.11n, Bluetooth 4.2, Chromecast

Konektory
HDMIx4, USBx2, Ethernet, YPbPr, 3,5 mm pro sluchátka

Zvuk
2x10 W, Dolby Atmos

Dálkové ovládání

Spotřeba energie
72 W, energetická účinnost: třída A

Cena
21 999 UAH

Philips 4K TV 50PUS7334

„Nabitý“ televizor na Android TV s podsvícením Ambilight

Tento televizor 4K je součástí „nabité“ linkyTelevizory Philips jsou výkonné řady a používají verzi systému Android 9. Má moderní design s tenkým kovovým rámem a možností naklonění stojanu, značkové osvětlení Ambilight s pokročilým nastavením a dálkové ovládání s klávesnicí QWERTY a vestavěný mikrofon pro hlasové příkazy. Televize je nejlepší pro fanoušky všech druhů nastavení a poskytuje bezkonkurenční počet funkcí pro ovládání zvuku a obrazu.

doporučujeme

Překročena kvóta QUOTA_BYTES_PER_ITEMQUOTA_BYTES_PER_ITEM byla překročena