Existují různé způsoby, jak normalizovat hladinu glukózy v krvi. Jak ukazuje vědecký výzkum,
Zvýšená hladina cukru v krvi je nebezpečnázdraví. Alespoň ty, které mohou způsobit poškození očí, nohou, cév. V důsledku toho má člověk větší pravděpodobnost, že dostane mrtvici a infarkt.
Vědci z University of Massachusetts podle Diabetes.co.uk našli další způsob, jak snížit hladinu glukózy v těle. Jedná se o použití červeného vína.

V rámci studie odborníci zkoumali vliv několika druhů alkoholických a nealkoholických nápojů na hladinu cukru. Jedná se o čtyři odrůdy bílého a červeného vína, čtyři odrůdy čaje.
Zpráva sestavená z analýzy uvedla, že všechna červená vína výrazně snížila hladinu cukru v krvi ve srovnání s bílými. To bylo způsobeno inhibitory a-amylázy.
Víno a jakýkoli jiný alkohol by se přitom měl pít s mírou.
Novinové zprávy nelze srovnávat s lékařským předpisem. Před rozhodnutím se poraďte s odborníkem.