Sekiro Recenze: Stíny umí dvakrát: Break Me Down

S podporou internetového obchodu MOYO

„Ach, na obr.! Sejdu do pekla a nic nenapsám! “ Tohle jsou moje

běžná slova při hraní Sekiro: Stíny dvakrát zemřou. Jak jste pochopili, novinka se nestala jednodušší než dřívější výtvory Japonců. Ale není to nijak zvlášť obtížné, ale prostě jiné. Lidé, kteří čekali na stejný DS, ale o něco jednodušší (byl jsem mezi nimi), byli krutě mylně. Ale tohle je jejich problém a moje.

Pokud se rozhodnete projít Sekiro: Shadows Die Twice pak na chvíli zapomeňte na strávenou dovednost v minulých hrách ze Softwaru, ale používejte kuličky na pátém místě, ztuhlý charakter a stabilní psychiku. Nervózní nebo hráči, kteří chtějí z her odpočinku a relaxace, není co dělat. V žádném případě je neodsuzuji, on sám je. Je to jen, že Sekiro je vyčerpávající a to rozhodně není fanoušek v jeho původním smyslu. Ale hra pumpuje sílu vůle, osobní dovednost hráče a vytrvalost.

Připravte se, že nebudou žádné ústupky, aleSekiro může oklamat a lehce zjednodušit průchod: někdy odříznout bolestivou cestu k šéfa, kde se vrátíte dvacátý čas, rychle se dostat na správné místo s pomocí háčku-cat nebo se zbavit nepřítele tiše plížit. Zdá se mi, že tvůrci měli na mysli, když hovořili o příležitostných inovacích.

Ve studiu světa se to stalo snadnějším. Pokud v trilogii Temné duše (nehrál jsem v Démonech duše a Bloodborne), byl hlavní příběh krmen skrze tradici a kousky informací řídce rozptýlené po místech, pak v Sekiro: Shadows Die Twice přidal celý příběh a odpovídající NPC, které říkají normální a užitečné věci hráči. a ne nějaký nesmysl.

Místo a čas akce Sekiro - středověkýJaponsko krvavého období Sengoku (druhá polovina 15. - začátek 17. století). Ale realita je v kombinaci s japonskými mýty, takže byste neměli očekávat kompletní historickou rekonstrukci ze hry. Hlavní postavou je shinobi jménem Wolf. Je věrným služebníkem a ochráncem lorda Kuro - malého chlapce a dědice nejstaršího druhu nesmrtelných draků na částečný úvazek. Jednoho dne se Vlk neporadí s jeho rolí, pán je ukraden a obránce je odříznut od ruky a odešel zemřít. Ale chlapec se váže a Shinobi s přísahou nesmrtelnosti. Nyní je hlavní postava schopna oživit tolikrát, kolikrát si přeje, dokud pustí pána a pomstít pachatele.

Sekiro: Shadows Die Dvakrát první slasher a pak RPG. Prvky čerpání tam, ale ve srovnání s DS velmi zjednodušené. Tvůrci odstranili čísla. Úplně. V charakteru nevyžadují, aby body vlastnosti, stavět staví, vypočítat škody, statistiky z věcí, prsteny, a další. Vlk má jeden meč a oblek pro celou hru a to se nemění.

Síla úderů, množství HP ataké aktivní a pasivní dovednosti. Vlk má protetickou ruku, která je dána k upgradu s pomocnými zbraněmi (shurikens, sekera, ohňostroj, plamenomet, deštník, atd.).

Neočekávejte, že budete pumpovat párpasivní, zvyšuje zdraví a sílu úderu, vyrovnat se s šéfem, kterému nemůžete projít druhý den. V Sekiro to nefunguje. Dostupné dovednosti a pomůcky jsou jen pomoc v hlavní věci - individuální dovednost hráče. Pokud šéf nebo mini-boss nespadne bez schopností a čerpá zbraně, pak s nimi nebude lhát. Vývojáři vyžadují pochopení principu každé další bitvy, analýzy provedených chyb a zdokonalení činností k automatizaci. Jinak se jinak zasekne.

Nová myšlenka FromSoftware je čerstvá, aleprvky "Duše" zůstaly. Z větší části je to patrné na obrovských šéfech, kteří jsou z toho jasně převzati. Nepamatuju si jména primárních zdrojů, ale během pasáže jsem měl víc než jednou deja vu. Zbytek šéfů a většina z nich má několik fází zabíjení, kde musíte použít různé taktiky bitev. A co přesně musíš pokaždé přijít, umírat znovu a znovu.

Duely v Sekiro: Shadows Die Twice je vizuálně velmi vhodná pro vybrané okolí: jedná se o rychlé a brutální bitvy, kde bloky blokují smrtící útoky a nejtěžší bitva může trvat několik sekund. Všechno kvůli žluté škále koncentrace. Během útoku je neméně důležité než zdravotní bar. Jedná se o lokální prvek ochrany, který je vyplněn, pokud je nepřítel vyražen nebo když udeří na blok. Jakmile dosáhla limitu, koncentrace letí a nepřítel se otevře pro smrtelnou ránu. Tento systém je také platný pro hráče, takže čím méně zdraví zůstane, tím pomalejší je zachovaný žlutý pruh.

Od smrtelných úderů a vážných útoků, které můžetejít klasické role, jen utéct na stranu, odrazit a skákat na hlavu protivníka nebo běžet na nejbližší střechu nebo strom s háčkem-kočka, pokud je něco špatného. Inzerované druhé vzkříšení nebylo podváděné, ale poslední šance. Po smrti tato věc vyvolává místo smrti. Ale zde není žádná kardinální pomoc. Vlk je znovuzrozený s polovinou HP, a dokonce i protivníci, kteří vidí jeho vzkříšení, s radostí spěchají, aby náhlý vzpurný shinobi ukončili. Je lepší použít náhradní život na ústup, nový pokus, nebo dokončit téměř mrtvého šéfa, který byl půl hodiny kolupal a zemřel kvůli absurdní chybě.

Jednání s nepřáteli pomáhá stealth. Někteří si stěžují, že to nefunguje dobře a to je pravda. Nebudu však nadávat jeho mechanikům, protože když si nepřátelé nevšimnou mrtvého partnera, a stráž může být položena před kolegy, je to vnímáno jako požehnání. Ale soucitně posuzovat a pamatovat si, že hrajete nový FromSoftware, pak je stealth opravdu nemotorný a dělá nerovnováhu v hardcore hře.

V Sekiro: Shadows Die Twice má schopnost usnadnit vám život a bez stealth. Chcete-li například okružní cestou obejít nenávistné nepřátele, je přínos tohoto světa obrovský a plný skrytých míst se zajímavými buchty a vedlejšími úkoly. A někdy cesta k šéfovi nemůže být vymazána, ale hloupě běžet kolem davů, schovávat se na střeše nebo za rohem. Nepřátelé budou hledat Wolfa minutu nebo dvě a uklidnit se. Nemůžete to dělat po celou dobu, ale je to příjemnější, když najdete takové místo.

Hry FromSoftware nikdy nebyly příkladycool grafika. Projekty slavných Japonců vzali jiní: atmosféra a tradice. Sekiro se vyrábí na stejném principu. Hra má pěkné, ale zastaralé grafiky, ale má vynikající zázemí a neuvěřitelný rozsah kresby. Téměř vše, co vidíte na obzoru, když stojíte majestátně na střeše, se dostanete a také se ohlédnete. Doplňuje příjemný dojem z vizuálního a místního designu, nasyceného magickou a japonskou mytologií.

Další výhodou takové grafiky je snadná hra.běží na nízkopodlažních budovách a na špičkových strojích s vizuálními zvonky a píšťalkami vypadá téměř moderně. Co se týče chyb, samozřejmě. Takže někteří davy a šéfové padají na hrdinu, i když hráč uhnul ránu a to je zobrazeno na obrazovce. Tato věc je v pekle velmi rozzuřená, ví, jaký pokus přemoci šéfa, když se zjevně vyhnete, a popírají mu ránu a Wolf umře. Párkrát se postava zasekla v texturách a někdy zemřel na střeše.

Zvuk a hudba v Sekiro na vrcholu. Současně s trápením a nekonečnými úmrtími na pozadí lze slyšet poklidné asijské motivy. A výchozí japonský jazyk dělá pasáž více atmosférickou. Ruské titulky jsou přiměřené. Vážné chyby v textu nebyly zaznamenány.

Sekiro: Shadows Die Twice - nový krok ve vývoji FromSoftware. Hra snadno rozeznává mistrovu ruku, ale Japoncům se podařilo přepracovat vlastní mechaniku a přidat jim jasné prvky slasheru. Sekiro je rychlý. Sekiro je vyčerpávající blesk. Je nemilosrdná a zároveň krásná, epická a jednoduchá. Tato novinka je určena hráčům, kteří se rádi ponoří do procesu a naučí se nezbytné pohyby k automatismu. Ale pro ně je to více než jen hodný produkt, který stojí za každou hodinu strávenou a spálenou nervovou buňkou. Pokud se v těchto popisech nepoznáte, neměli byste hrát Sekiro: Shadows Die Twice. Jen vtipálek, nerozumíte a budete mylně mluvit o jeho platební neschopnosti a čistotě, což není pravda.

Sekiro: Stíny umí dvakrát

Žánr
Akce, Slasher, Akční, Dobrodružné