Vědci tvrdí, že miliony lidí na celém světě by mohly čelit hladomoru, protože...
Analýza mezinárodního týmuodborníci z Velké Británie a Kanady pod vedením vědců z Lancaster University ukázali, že změna klimatu je nejčastější hrozbou pro zásobování životně důležitými stopovými prvky z úlovků mořských ryb. Zjistili, že zásoba mikroživin z rybolovu je v první řadě zranitelná.
Kromě omega-3 jsou ryby důležitým zdrojemželezo, zinek, vápník a vitamin A. Nedostatek těchto základních mikroživin může vést k onemocněním, jako je zpomalený růst a preeklampsie.

Mraky zhoršují změnu klimatu a ovlivňují globální oteplování
Země, jejichž zdroje mikroživinohrožené jsou obecně tropické a zahrnují země ve východní Asii a Tichomoří, jako je Malajsie, Kambodža, Indonésie a Východní Timor, stejně jako subsaharská Afrika, jako je Mosambik a Sierra Leone.
Zranitelnost rybolovu těchto zemí vůčizměna klimatu je obzvláště skvělá, když si uvědomíte, že tropy mají obzvláště nedostatek vápníku, železa, zinku a vitaminu A. Navíc jsou tyto tropické země méně odolné vůči narušení jejich rybolovu v důsledku změny klimatu, protože jsou do značné míry závislé na rybolovu podporovat své národní ekonomiky a stravu obyvatelstva a mají omezenou schopnost přizpůsobit se takové situaci.
Přečtěte si více
Vysvětlil, jak se vesmír odráží v blízkosti černých děr
Hromadná otrava a nové verze smrti civilizace: jak se změnily naše znalosti o Mayech
Objevily se podrobné fotografie galaxií nejblíže k nám