Μια ομάδα ογκολόγων και ενδοκρινολόγων από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Σαν Ντιέγκο διεξήγαγε μια μελέτη στο
Σύμφωνα με ειδικούς, σε παράγοντες που αυξάνονταιΟ κίνδυνος εμφάνισης διαφόρων τύπων καρκίνου, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου του μαστού κατά την περίοδο μετά την εμμηνόπαυση, μπορεί να αποδοθεί σε παχυσαρκία και συναφείς μεταβολικές διαταραχές, ειδικότερα, υπερινσουλιναιμία και παρεκκλίνουσες κιρκαδικούς ρυθμούς.
Στο πλαίσιο της επιστημονικής εργασίας, πραγματοποιήθηκε ένα πείραμασε παχύσαρκα θηλυκά ποντίκια. Τους προκλήθηκε τεχνητά η εμμηνόπαυση και τα καρκινικά κύτταρα εισήχθησαν στο σώμα τους. Στη συνέχεια, τα πειραματικά τρωκτικά χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες. Έτσι, τα ποντίκια από την πρώτη ομάδα μπορούσαν να φάνε ανά πάσα στιγμή, από τη δεύτερη – κατά διαστήματα, κατά τη διάρκεια ενός οκτάωρου νυχτερινού παραθύρου (από τις 10 το βράδυ έως τις 6 το πρωί), ενώ εκπρόσωποι της τρίτης ομάδας, που δεν ήταν παχύσαρκοι, τέθηκαν σε απεριόριστη τακτική δίαιτα.
Προσέγγιση με περιορισμένους χρόνους γεύματος,είναι πιθανό να είναι αποτελεσματικό στην πρόληψη και τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού. Βελτίωσε τη μεταβολική υγεία σε παχύσαρκα μετεμμηνοπαυσιακά ποντίκια χωρίς να αλλάξει την πρόσληψη θρεπτικών ουσιών και είχε ως αποτέλεσμα δραματική καταστολή της ανάπτυξης όγκου, της εξέλιξης και της μετάστασης σε σύγκριση με μια απεριόριστη διατροφή », διαπίστωσαν οι ερευνητές.