Μετά το φαγητό, τα επίπεδα γλυκόζης στο σώμα αυξάνονται, και αυτό μπορεί ναΘέτουν σε κίνδυνο τους ασθενείς
Όπως γνωρίζετε, ο διαβήτης τύπου 2 συμβαίνει λόγω της μειωμένης παραγωγής ινσουλίνης στο σώμα.Σε αυτή την περίπτωση, προκειμένου να διατηρηθούν τα βέλτιστα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, το πάγκρεας δεν παράγειΣυχνά, τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα αυξάνονται μετά τα γεύματα.Για να το ομαλοποιήσετε, είναι απαραίτητο, όπως σημειώνουν οι συντάκτες μιας πρόσφατης μελέτης, να τρώτε σταφίδες.
Στο πείραμα, τα αποτελέσματα του οποίου δημοσιεύονταιστο περιοδικό The Physician and Sportsmedicine, έλαβαν μέρος 51 άτομα με διαβήτη τύπου 2. Η μελέτη διήρκεσε 12 εβδομάδες. Αυτό το πείραμα εξέτασε την επίδραση της σταφίδας στη μείωση του σακχάρου στο αίμα σε σύγκριση με εναλλακτικά σνακ. Αποδείχθηκε ότι όσοι έτρωγαν σταφίδες είχαν 23% μείωση στη ζάχαρη.

Επίσης, τα άτομα που κατανάλωναν σταφίδες παρουσίασαν μείωση της αρτηριακής πίεσης.Ταυτόχρονα, η ποσότητα γλυκόζης αίματος νηστείας μειώθηκε κατά 19%, καθώς και η αιμοσφαιρίνη κατά 0,12%.
Τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι οι σταφίδες μπορεί να είναι μια υγιεινή εναλλακτική λύση για τους διαβητικούς, λένε οι ερευνητές.
Οι ειδήσεις δεν μπορούν να εξομοιωθούν με ιατρική συνταγή. Πριν λάβετε μια απόφαση, συμβουλευτείτε έναν ειδικό.
Πηγή: Express