Μελέτη: Δύο φλιτζάνια σταφύλια την ημέρα μπορούν να σας βοηθήσουν να ζήσετε περισσότερο

Μια σειρά από νέες μελέτες που δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Foods υποδηλώνουν τις θετικές επιδράσεις των σταφυλιών στο

υγεία. Συζητώ

Οι ειδικοί βρήκαν ότι προσθέτοντας περίπου δύοφλιτζάνια επιτραπέζια σταφύλια την ημέρα σε μια δυτική δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά οδήγησε σε μειωμένο κίνδυνο λιπώδους ηπατικής νόσου και αυξημένη διάρκεια ζωής στα ποντίκια.

Επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, καθηγητήςΟ John Pezzuto, από το College of Pharmacy and Health Sciences στο Western New England University, δήλωσε ότι τα σταφύλια ενισχύουν το αντιοξειδωτικό σύστημα του σώματος και επίσης εμποδίζουν την ανάπτυξη λιπώδους ηπατικής νόσου.

Η μελέτη έδειξε επίσης μια θετική επίδραση των σταφυλιών στη μικροχλωρίδα των ποντικών. Σημειώνεται ότι χρειάζεται περισσότερη έρευνα για να διαπιστωθεί η επίδραση αυτών των μούρων στον άνθρωπο.

Ωστόσο, τα σταφύλια δεν μπορούν να αντισταθμίσουν τις κακές διατροφικές συνήθειες. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή είναι πιο αποτελεσματική από την προσθήκη σταφυλιών σε μια λιπαρή διατροφή.

Οι ειδήσεις δεν μπορούν να εξομοιωθούν με ιατρική συνταγή. Πριν λάβετε μια απόφαση, συμβουλευτείτε έναν ειδικό.