Illinoisin yliopiston tutkijat tekivät tutkimuksen, jonka mukaan erityisesti syövän ehkäisyyn
Syövän ehkäisyyn selleri sopiisen sisältämän flavonoidi luteoliinin ansiosta. Tuote on 95 % vettä, joten se auttaa tarvittaessa täydentämään päivittäistä nesteen saantia.
Vesimeloni on myös hyvä apulainen taistelussanestehukka. Tämä marja on 92-prosenttisesti vettä, sisältää antioksidantteja ja elimistölle tärkeitä lykopeenia, A-, B6- ja C-vitamiineja. Mutta vesimelonissa on korkea fruktoosipitoisuus, joten marjaan ei voi innostua.
Tomaatit tulee syödä mahdollisimman mehusina.Niissä on myös korkea lykopeenipitoisuus. Tomaateissa tämä aine vaikuttaa aktiivisesti kehoon, vähentää kroonisten sairauksien riskiä ja suojaa ennenaikaiselta ikääntymiseltä.
Uutisia ei voida rinnastaa lääkemääräykseen. Ennen kuin teet päätöksen, ota yhteys asiantuntijaan.