Za vrućeg dana može biti vrlo ugodno uživati u okusu zrele breskve. Ovo voće također sadrži
Istraživanja pokazuju da breskve imaju snažan učinak na ljudski organizam. Evo nekih nuspojava koje ćete iskusiti kada jedete ovo voće.
-
Smanjenje rizika od razvoja bolesti srca. Prema studiji iz 2013.objavljeno u Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics, visoke razine antocijanidina i flavonoida (koji se nalaze u breskvama) povećavaju "dobar" kolesterol i snižavaju trigliceride. Sve to pomaže smanjiti vjerojatnost kardiovaskularnih bolesti.
-
Smanjenje širenja raka dojke. U studiji iz 2014. (objavljenoj uJournal of Nutritional Biochemistry) navodi da zbog polifenola breskve mogu usporiti rast stanica raka dojke i stvaranje sekundarnih žarišta rasta tumora u njima. Da biste to učinili, bit će dovoljno jesti dvije ili tri voćke dnevno. Druga studija, objavljena u časopisu Agricultural and Food Chemistry, pokazala je da fenolni spojevi u breskvama Rich Lady imaju isti učinak na stanice raka dojke.

-
Poboljšanje probave. Za to su zaslužna dijetalna vlakna koja se nalaze u breskvama. U jednom takvom plodu srednje veličine – dva grama dijetalnih vlakana.
-
Smanjenje vjerojatnosti razvoja osteoporoze. Zajedno s upotrebom jedne breskve, viDobivate oko šest posto dnevnog unosa kalija. A ta je tvar, prema studiji iz 2020., dobra za zdravlje kostiju te u dovoljnim količinama može smanjiti rizik od osteoporoze.
-
Ublažavanje simptoma bolesti dišnog sustava. Činjenica je da su breskve bogate vitaminom C.Osim toga, jedan plod sadrži otprilike šest miligrama hranjivih tvari. Prema studiji objavljenoj u International Journal of Vitamin and Nutrition Research, stariji ljudi s bronhitisom ili upalom pluća koji su uzimali dodatke vitamina C prošli su bolje od onih koji su pili placebo.
Vijesti se ne mogu izjednačiti s liječničkim receptom. Prije donošenja odluke, obratite se stručnjaku.