Evo zašto trebate jesti zeleno povrće za zdravlje crijeva

Američki i kineski znanstvenici otkrili su da klorofilin u obliku dodatka prehrani može ublažiti

simptomi upalne bolesti crijeva. Štoviše, ova tvar također je uključena u zeleno povrće. Razgovarajte

Stručnjaci iz Centra za istraživanje dijabetesa imetabolizma na Sveučilištu Sichuan u Kini i Medicinskom centru Cedars Sinai u Los Angelesu, nedavna studija zaključila je da tvar klorofilin može pomoći osobama s upalnim bolestima crijeva. Također je utvrđeno da ovaj spoj može značajno smanjiti smrtnost od upalne bolesti crijeva, gubitak težine, simptome proljeva i krvi u stolici, oštećenje crijevnog epitela, infiltraciju (istjecanje) upalnih stanica.

Kako bi saznali kako klorofilin, kojidobiven iz pigmenta koji je dio biljaka, utječe na crijeva, znanstvenici su proveli nekoliko eksperimenata. Miševi su sudjelovali u tim eksperimentima. Ispostavilo se da je uzimanje klorofilina kao suplementa smanjilo manifestaciju kolitisa i raznih anomalija u crijevima životinja. Također, konzumacija zelenog povrća i klorofilina može biti korisna za one koji pate od upalne bolesti crijeva.

Rezultati studije objavljeni su u časopisu American Journal of Physiology-Gastrointestinal and Liver Physiology.

Vijesti se ne mogu izjednačiti s liječničkim receptom. Prije donošenja odluke, obratite se stručnjaku.