Nova istraživanja sugeriraju da prehrana bogata hranom koja izaziva upale može
Istraživači su proučavali gotovo 2000zdrave osobe (srednja dob 62 godine). Procijenili su svoje prehrambene navike. Znanstvenike je posebno zanimala takozvana proupalna dijeta. To uključuje više jednostavnih šećera, kolesterola, zasićenih masti i pržene hrane.
Ti ljudi imaju manji mozak imanje sive tvari, što je rani marker demencije. Muškarci na proupalnoj dijeti pokazali su znakove moždanog udara malih krvnih žila.
Osim toga, rizik od razvoja slabosti bio je nešto veći kod osoba sa simptomima depresije.