Cilantro možda dijeli ljude na dva tabora: postoje oni koji ovo zelenilo smatraju izvrsnim dodatkom hrani i oni koji
Prema stručnjacima, cilantro pomaže u borbibolesti srca, povećanje razine "dobrog" kolesterola u tijelu i smanjenje razine "lošeg". Pozivajući se na istraživanje, kažu da cilantro čak može pomoći u zaštiti kože od štetnih sunčevih zraka i spriječiti prerano starenje.
Jedna studija objavljena u britJournal of Nutrition, također se pokazalo da cilantro stimulira enzim koji uklanja šećer iz krvi i ima aktivnost sličnu inzulinu. A ovom se zelenilu pripisuje umirujući učinak, smanjujući simptome tjeskobe. Konačno, kuhanje sa sjemenkama cilantra smanjuje razinu heterocikličkih amina u prženim goveđim pljeskavicama. Ovi nusprodukti povezani su s povećanim rizikom od raka.
Vijesti se ne mogu izjednačiti s liječničkim receptom. Prije donošenja odluke, obratite se stručnjaku.