A vércukorszint normalizálására többféle módszer létezik. Amint azt a tudományos kutatások mutatják,
Az emelkedett vércukorszint veszélyesEgészség. Legalábbis azokat, amelyek szem-, láb-, erek károsodását okozhatják. Ennek eredményeként egy személy nagyobb valószínűséggel kap stroke-ot és szívrohamot.
A Massachusettsi Egyetem tudósai a Diabetes.co.uk szerint egy másik módszert találtak a szervezet glükózszintjének csökkentésére. Ez a vörösbor használata.

A vizsgálat részeként a szakértők többféle alkoholos és alkoholmentes ital cukorszintre gyakorolt hatását vizsgálták. Ez négy fajta fehér és vörösbor, négy fajta tea.
Az elemzésből összeállított jelentés szerint az összes vörösbor jelentősen csökkentette a vércukorszintet a fehérekhez képest. Ez az α-amiláz inhibitoroknak volt köszönhető.
Ugyanakkor a bort és minden más alkoholt mértékkel kell inni.
A híreket nem lehet azonosítani az orvosi rendelvényekkel. Mielőtt döntene, forduljon szakemberhez.