Milyen "hús" segít a fogyásban

A boltokban egyre több növényi alapú helyettesítő van a szokásos termékekhez: tej és hús.A tudósok szorgalmasan

Tanulmányozza őket, hogy lássa, károsak vagy hasznosak-e. Megvitat

A Future folyóiratban megjelent tanulmánybanA Foods, a Bathi Egyetem csapata 43 másik tanulmányt vizsgált meg a hús és a tej növényi alapú alternatíváiról. Az elemzés kimutatta, hogy a növényi hús fogyasztása fogyáshoz és izomtömeg növekedéshez vezet. Ezenkívül az ilyen "hús" vitaminokat és antioxidánsokat tartalmazhat.

A szakértők megjegyezték, hogy a túlsúlyos betegeknek előnyös lehet a normál húsról a növényi alapú húsra való átállás, mivel növelik rostbevitelüket, miközben kevesebb kalóriát fogyasztanak.

A híreket nem lehet azonosítani az orvosi rendelvényekkel. Mielőtt döntene, forduljon szakemberhez.