בהתבסס על מחקרים קודמים, חוקרים מאוניברסיטת סאנשיין קוסט באוסטרליה לאחרונה
למרות ששלושה מינים של אצות הוכחו כיעילים בהגברת התגובה החיסונית של בעלי חיים, אצות אדומותAsparagopsis taxiformis (אספרגופסיס אדום )גם כאשר התוספת הייתה רק 3% מהתוספתמזון דגים, התגובה החיסונית של הסיגנים גדל על ידי 4 פעמים.משמעות הדבר היא שהאצות הפכו את הדגים לעמידים פי ארבעה לזיהום על ידי פתוגנים.
למעשה, אצות הביאו לתפקוד טוב יותר מארבעת המזונות המקדמים את חיסון החיסון המשמשים כיום בחקלאות ימית.
באופן מעניין, צריכת אספרגופסיס אדום גם מפחיתה את כמות המתאן שמשתחררת על ידי פרות בעת גיהוק.מדענים עורכים מחקר כדי לראות אם תוסף מזון מאצות חיזק את המערכת החיסונית של בקר וחיות משק אחרות.
קרא עוד
אילון מאסק: התיירים הראשונים למאדים ימותו
המפה המדויקת הראשונה של העולם נוצרה. מה רע בכולם?
כוכב מת התגלה תוך שנייה מסתובב על צירו