לאחר האכילה, רמות הגלוקוז בגוף עולות, והדבר עלול להוות סכנה לחולים.
כפי שאתה יודע, סוכרת סוג 2 מתרחשת עקבהפרעות בייצור אינסולין בגוף. במקרה זה, הלבלב אינו מייצר מספיק אינסולין כדי לשמור על רמות סוכר אופטימליות בדם. רמות הגלוקוז בדם עולות לעיתים קרובות לאחר אכילה. כדי לנרמל אותו, יש צורך, כפי שמציינים מחברי מחקר שנערך לאחרונה, לאכול צימוקים.
בניסוי שמתפרסמות תוצאותיובכתב העת The Physician and Sportsmedicine, השתתפו 51 אנשים עם סוכרת מסוג 2. המחקר נמשך 12 שבועות. ניסוי זה בדק את ההשפעה של צימוקים על הורדת רמת הסוכר בדם בהשוואה לחטיפים חלופיים. התברר שלמי שאכל צימוקים הייתה ירידה של 23 אחוז בסוכר.

כמו כן, אצל נבדקים שצרכו צימוקים,נצפתה ירידה בלחץ הדם. במקביל, כמות הגלוקוז בדם על קיבה ריקה ירדה גם אצל אנשים – ב-19 אחוז, כמו גם המוגלובין – ב-0.12 אחוז.
הממצאים מצביעים על כך שצימוקים יכולים להיות חלופה של חטיף בריא לחולי סוכרת, אומרים החוקרים.
לא ניתן להשוות סיפורי חדשות עם מרשם רופא. לפני שתקבל החלטה, התייעץ עם מומחה.
מקור: אקספרס