ב מחקר חדש, מדענים מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס שש שנים
צום לסירוגין הוא אסטרטגיה תזונתיתשבו אדם אוכל רק לפרק זמן קצר. לדוגמה, בשיטת 16:8 צמים 16 שעות ואוכלים ארוחות בוקר, צהריים וערב בשמונה שעות.
במחקר חדש נלקח מחקר550 אנשים. הם עקבו אחר דפוס אכילה ספציפי, והמדענים פשוט עקבו אחר התזמון והגודל של הארוחות היומיות והשוו אותם עם דפוסי ירידה במשקל במשך שש שנים.
כל משתתף במחקר השתמשאפליקציית סמארטפון לתיעוד שעות השינה, ההשכמה והארוחות שלך לאורך תקופה של מספר שבועות. זה אפשר לחוקרים לעקוב אחר הזמן מהארוחה הראשונה ועד האחרונה עבור כל נבדק, כמו גם את הזמן מההתעוררות לארוחה הראשונה והזמן מהארוחה האחרונה לשינה.
אין קשר בין זמני הצריכה היומישינויים במזון ובמשקל של בני אדם לא נצפו במשך שש שנים. לפיכך, אין זה משנה אם המשתתף אכל את כל הארוחות במהלך תקופה קצרה יותר לעומת תקופה ארוכה יותר. מה שבאמת חשוב למשקל היה המספר הכולל של ארוחות בינוניות וגדולות. תוצאות המחקר הראו שפשוט צמצום מנות ואכילת פחות ארוחות מוביל בסופו של דבר לירידה במשקל.
קרא עוד:
בלאזאר, שנמצא לפני 20 שנה, התברר כחפץ קיצוני
TESS גילה "כדור הארץ חדש": כוכב לכת אבן עם מים נמצא באזור המגורים
תראו את ההשלכות של ההתנגשות בשנת 1181 של שני כוכבים