Brigham Young universiteto mokslininkai savo tyrime nustatė, kad neriebių karvių mėgėjai
Tyrimo metu mokslininkai rėmėsi duomenimisžmonių, kurių racione buvo lieso arba neriebaus pieno, o likusieji vartojo riebų pieną, o jo visai nevartojo 13 proc. Taigi, autoriai išanalizavo ryšį tarp riebumo ir pieno vartojimo dažnumo bei vieno iš pagrindinių asmens amžiaus rodiklių ilgio – telomerų.
Paaiškėjo, kad procentai riebalų yra pajėgūssumažinti telomerus 69 pagrindinėmis nukleotidų poromis, o tai prilygsta daugiau nei ketveriems metams. Taigi tie dalyviai, kurie vartojo pieną, kurio riebumas buvo 3,25%, turėjo 145 trumpesnių porų telomerus trumpesnius nei lieso pieno mėgėjai. Bet kas labiau stebina, kad tie žmonės, kurie pieno nevartoja iš viso, taip pat turi trumpesnius telomerus nei tie, kurie šį gėrimą renkasi mažai riebiai.