Kalifornijos universiteto ir Los Andželo medicinos departamento mokslininkai atliko tyrimą
Remiantis tyrimo ataskaita, visi dalyviaiper mėnesį suvartota 46 gramai vynuogių miltelių – apie pusantros stiklinės uogų. Tuo pačiu metu tyrimo dalyviai valgė maistą, kuriame yra mažai skaidulų ir polifenolių, kurių gausu vynuogėse. Po mėnesio visiems dalyviams buvo išmatuotas žarnyno mikrobiotos lygis.
Paaiškėjo, kad šio augalo dėka naudingabakterijų buvo ne tik daug, bet ir užfiksuota jų įvairovė. Be kitų mikroorganizmų, padaugėjo bakterijų, tokių kaip Ackermannsia, kuri gerina gliukozės ir peptidų apykaitą, taip pat palaiko žarnyno gleivinės vientisumą.
Tuo pačiu metu visų dalyvių bendras cholesterolio kiekis sumažėjo 6,1%, tulžies rūgščių - 40,9%, mažo tankio cholesterolio lygis taip pat sumažėjo - 5,9%.
Šaltinis: Nutrients