Pavadintas paprastas būdas užkirsti kelią diabeto vystymuisi: jam nereikia dietos

Tyrime, pristatytame metiniame Europos diabeto studijų asociacijos (EASD) susitikime

) 2022 m. mokslininkai išanalizavo beveik 20 svarbių tyrimų duomenis.Ekspertai nustatė ryšį tarp arbatos gėrimo ir rizikos susirgti ll tipo diabetu mažinimo. Tačiau daug kas priklauso nuoDėl to, kiek arbatos žmogus geria.

Per daugelį metų buvo atlikta daugybė tyrimų, kuriuose minima galima arbatos nauda sveikatai  - nuoširdies ir kraujagyslių sistemos gerinimas, siekiant sumažinti vėžio riziką. Dabar mokslininkai bandė išsiaiškinti ryšį tarp arbatos gėrimo ir rizikos susirgti ll tipo diabetu.

Biologai atliko dviejų dalių jau atliktų tyrimų apžvalgą. Pirmajame etape mokslininkai atliko kohortos tyrimą.Jame buvo naudojami daugiau nei 5 000 suaugusiųjų, kurie buvo stebimi 12 metų, duomenys. Maždaug pusė pacientų pranešė geriantysTačiau iki tolesnio laikotarpio pabaigos ll tipo diabeto dažnis buvo toks pat, kaip ir tiems, kurie gėrėarbata, o tie, kurie to nedaro.

Todėl antrajame tyrimo etape ekspertai patikrino, ar šis aspektas turėjo įtakosDozės atsakas į arbatos vartojimą ir diabeto vystymąsi. Peržiūrėję 19 tyrimų duomenis, ekspertai nustatė, kad ll tipo diabeto rizika mažėja priklausomai nuoKiek arbatos žmogus geria reguliariai.

Žmonės, kurie gėrė vieną ar tris puodelius arbatos per dieną, turėjo 4% mažesnę tikimybę susirgti diabetu. Tie, kurie gėrė bent keturis puodelius arbatos per dieną, turėjo 17% mažesnę riziką susirgti šia liga.

Pagrindinis tyrimo autorius Xiaying Li teigė, kad diabeto rizikos sumažėjimas buvo pastebėtas net įvertinus lytį, geografinę padėtį ir vartojamos arbatos rūšį. Lee sakė, kad sakokad kažkas gėrime veikia medžiagų apykaitą organizme.

Skaityti daugiau:

Pažiūrėkite į reiškinį, kuris Marse tiesiog neįmanomas

Didžiulis palydovas gali pranokti visas žvaigždes ir planetas naktiniame danguje

Kinija teigia, kad branduolių sintezės energiją turės po 6 metų

Viršelio nuotrauka: NIH vaizdų galerija