Mokslininkai atrado maisto gaminimo laidų žiūrėjimo įtaką valgymo įpročiams

Remiantis nauju tyrimu, paskelbtu žurnale „Journal of Nutrition Education and Behavior“, peržiūra

Sveikos mitybos programos gali būti pagrindinis veiksnys, skatinantis vaikus valgyti sveikesnį maistą ne tik vaikystėje, bet ir suaugus.

Tyrime mokslininkai dalyvavo apie125 vaikai nuo 10 iki 12 metų buvo paprašyti 10 minučių žiūrėti vaikišką maisto gaminimo televizijos programą. Tada, kaip atlygį, mokslininkai pasiūlė vaikams skanėstų, tarp kurių buvo obuoliai, agurkai, traškučiai ir sūrūs krekeriai. Nustatyta, kad tie vaikai, kurie žiūrėjo turinį, kuriame buvo naudojami sveiki produktai – rinkosi vaisius ir daržoves, o stebėję laidą, kurioje vartojo ne tik „sveiką“ maistą – pirmenybę teikė nesveikiems užkandžiams.

„Šio tyrimo rezultatai rodoMaisto ruošimo programos gali būti daug žadanti priemonė, skatinanti teigiamus su maistu susijusių vaikų pasirinkimų, požiūrių ir elgesio pokyčius“, – – pasidalino Fransas Falkvoordas, pagrindinis autorius, Tilburgo universiteto daktaras.