Pētījumi liecina, ka D vitamīns nomāc vēža šūnu augšanu. Tāpat arī omega-3 var
Vēzis tiek uzskatīts par vienu no dominējošajiem vecumiemslimības Eiropā un ASV. Tas ir otrais galvenais nāves cēlonis gados vecāku cilvēku vidū, un iespēja saslimt ar viena veida vēzi palielinās līdz ar vecumu.
Iepriekš trūka ticamu klīnisku pētījumu, kas pierādītu šo trīs vienkāršo metožu efektivitāti atsevišķi vai kopā.
Saskaņā ar Dr Heike Bischoff-Ferrari noCīrihes Universitātes slimnīcā viņa un kolēģi vēlējās aizpildīt šīs nepilnības zināšanās un pārbaudīja ikdienas lielo D3 vitamīna devu, D vitamīna papildterapijas veidu, kā arī ikdienas omega-3 uztura bagātinātāju un vienkāršas mājas vingrojumu programmas ietekmi. .
Lai to paveiktu, autori veica pētījumu DO-HEALTH: trīs gadus ilgušu pētījumu piecās Eiropas valstīs – Šveicē, Francijā, Vācijā, Austrijā un Portugālē –, iesaistot 2157 cilvēkus.
Rezultāti liecina, ka visas trīs ārstēšanas metodes — D3 vitamīns, omega-3 taukskābes un vingrošana — darbojās labi kopā, lai samazinātu smagu vēža attīstības risku.
Atsevišķi katrai no ārstēšanas metodēm bija mazs individuālais ieguvums, bet kopā tie uzrādīja vēža riska samazināšanos par 61%.
Lasīt vairāk:
Tas ir medīts gadsimtiem ilgi: ko mēs zinām par planētu Vulkāns blakus Saulei
Astronomi ir atraduši planētu netālu no Zemes: tai ir ļoti dīvaina orbīta
Zinātnieki no Ķīnas ir pierādījuši, ka mūsdienu plākšņu nobīdes ir 2,5 miljardu gadu senas