Jauns pētījums liecina, ka diēta ar augstu pārtikas produktu daudzumu, kas izraisa iekaisumu, var
Pētnieki ir pētījuši gandrīz 2000veseliem cilvēkiem (vidējais vecums 62 gadi). Viņi novērtēja savus ēšanas paradumus. Jo īpaši zinātniekus interesēja tā sauktā pretiekaisuma diēta. Tas ietver vairāk vienkāršu cukuru, holesterīna, piesātināto tauku un ceptu pārtiku.
Šiem cilvēkiem ir mazākas smadzenes unmazāk pelēkās vielas, kas ir agrīns demences marķieris. Vīriešiem, kuri ievēroja iekaisumu veicinošu diētu, bija mazo asinsvadu insulta pazīmes.
Turklāt vājuma attīstības risks bija nedaudz lielāks cilvēkiem ar depresijas simptomiem.