W Internecie pojawiła się informacja o niedawnym odkryciu dokonanym przez grupę naukowców z Newcastle University. Wydali
Okazało się, że użycie niewielkiej ilościbiałko przed głównym posiłkiem może pomóc diabetykom kontrolować poziom cukru we krwi. Oznacza to, że ta metoda z powodzeniem radzi sobie z utrzymaniem wymaganego poziomu glukozy we krwi.
Poinformowano, że w przyszłości naukowcy zamierzają przeprowadzić dodatkowe eksperymenty. W jego ramach na testy zostanie zaproszona większa liczba badanych.
Jednak eksperci zamierzają zbadać wpływ na cukrzycę i inne rodzaje białek. W tym warzywa, które pozyskuje się z grochu, grzybów czy ziemniaków.