Naukowcy: wino pomaga obniżyć poziom cukru we krwi

Istnieją różne sposoby normalizacji poziomu glukozy we krwi. Jak pokazują badania naukowe,

Nawet alkohol może w tym pomóc. W szczególności omówić czerwone wino

Podwyższony poziom cukru we krwi jest niebezpiecznyzdrowie. Przynajmniej te, które mogą spowodować uszkodzenie oczu, nóg, naczyń krwionośnych. W rezultacie dana osoba jest bardziej podatna na udar i zawał serca.

Według Diabetes.co.uk naukowcy z University of Massachusetts znaleźli inny sposób na obniżenie poziomu glukozy w organizmie. To jest użycie czerwonego wina.

W ramach badania eksperci zbadali wpływ kilku rodzajów napojów alkoholowych i bezalkoholowych na poziom cukru. Są to cztery odmiany wina białego i czerwonego, cztery odmiany herbaty.

Raport sporządzony na podstawie analizy stwierdzał, że wszystkie czerwone wina znacznie obniżały poziom cukru we krwi w porównaniu z białymi. Było to spowodowane inhibitorami α-amylazy.

Jednocześnie wino i każdy inny alkohol należy pić z umiarem.

Wiadomości nie mogą być utożsamiane z receptą lekarską. Przed podjęciem decyzji skonsultuj się ze specjalistą.