Cinci efecte secundare ale consumului de piersici

Într-o zi fierbinte, poate fi foarte plăcut să te bucuri de gustul unei piersici coapte. Aceste fructe conțin și

o cantitate mare de substanțe utile și asta te așteaptă dacă adaugi piersici în dieta ta. Discuta

Studiile arată că piersicile au un efect puternic asupra corpului uman. Iată câteva dintre efectele secundare pe care le veți experimenta atunci când mâncați aceste fructe.

  1. Reducerea riscului de a dezvolta boli de inima. Potrivit unui studiu din 2013,publicate în Jurnalul Academiei de Nutriție și Dietetică, nivelurile ridicate de antocianidine și flavonoide (care se găsesc în piersici) cresc colesterolul „bun” și scad trigliceridele. Toate acestea ajută la reducerea probabilității de boli cardiovasculare.

  2. Reducerea răspândirii cancerului de sân. Într-un studiu din 2014 (publicat înJournal of Nutritional Biochemistry) afirmă că, datorită polifenolilor, piersicii pot încetini creșterea celulelor canceroase de sân și formarea focarelor secundare de creștere a tumorii în acestea. Pentru a face acest lucru, va fi suficient să mănânci două sau trei fructe pe zi. Un alt studiu, publicat în Agricultural and Food Chemistry, a arătat că compușii fenolici din piersici Rich Lady au avut același efect asupra celulelor canceroase de sân.

  1. Îmbunătățirea digestiei. Acest lucru se datorează fibrelor alimentare conținute de piersici. Într-un astfel de fruct de mărime medie – două grame de fibre alimentare.

  2. Reducerea probabilității de a dezvolta osteoporoză. Împreună cu utilizarea unei piersici, tuPrimești aproximativ șase la sută din aportul zilnic de potasiu. Și această substanță, conform unui studiu din 2020, este bună pentru sănătatea oaselor și, în cantități suficiente, poate reduce riscul de osteoporoză.

  3. Ameliorarea simptomelor bolilor respiratorii. Cert este că piersicile sunt bogate în vitamina C.În plus, un fruct conține aproximativ șase miligrame de nutrienți. Potrivit unui studiu publicat în International Journal of Vitamin and Nutrition Research, persoanele în vârstă cu bronșită sau pneumonie care au luat suplimente de vitamina C s-au descurcat mai bine decât cei care au băut un placebo.

Știrile nu pot fi echivalate cu prescripția medicului. Înainte de a lua o decizie, consultați un specialist.