GeForce Now: Nvidia Cloud Gaming Review

Ai un computer slab, laptop sau tabletă, dar vreau să mă bucur de jocuri de top

Proiecte din categoria AAA. Este posibil acest lucru în realitate fără a cumpăra un procesor puternic, placă video și o cantitate mare de RAM pentru 100 USD sau mai mult? De fapt, da, iar această metodă se numește cloud gaming, care astăzi devine disponibilă tuturor celor care au acces la internet.

Tehnologia computerului îninclusiv jocurile pe calculator, se dezvoltă foarte repede. Cât timp stăm pe cartușe, apoi pe DVD, apoi toate am trecut la media digitală și biblioteci? Acum, jocul achiziționat nu va fi adus pe disc, îl descărcați doar pe computer și este într-adevăr mai convenabil. Dar acum avem ocazia să nu descărcăm sau să instalăm nimic deloc, putem cumpăra procesul de joc în sine. În același timp, nu este nevoie de hardware puternic pentru acest lucru, deoarece cumpărăm procesul jocului împreună cu mașina, pe care vom juca de la distanță. Ce fel de animal este acesta - jocuri de nor, cât de bun și profitabil este?

Cu ce ​​să mănânci

Deci, atunci când joci orice joc, atunciputerea de calcul a computerului dvs. este folosită, cu cât hardware-ul este mai abrupt, cu atât jocurile sunt mai pretențioase. Și dacă fierul este slab, atunci cum? Aici vine jocul de nor care vă oferă aceste puteri de calcul de la distanță și, împreună cu jocul, chiar și cel mai solicitant. Toată încărcarea este transferată pe un server sau pe un computer foarte puternic. Se dovedește că controlați de la distanță un computer de înaltă performanță și este pe acesta că jucați cel mai bun joc modern. Întregul gameplay este difuzat pe ecran, acesta este singurul lucru pe care ar trebui să îl ai de mai mult sau mai puțin de înaltă calitate, dar nu necesar. Teoretic, totul este în regulă, dar cum stau în condiții reale?

Cum să vă conectați

Serviciul GeForce ACUM a început să ofere serviciile salerelativ recent, iar principala sa caracteristică, precum și avantajul său, este faptul că serviciul este furnizat de compania NVIDIA, care ne-a prezentat cele mai puternice plăci video pentru jocuri. Pentru a vă alătura jocurilor de nor, trebuie să accesați site-ul companiei și să înregistrați un cont și este mai bine să utilizați un e-mail nou, care nu este încă prezentat în niciun serviciu Nvidia.

După înregistrare, selectați tariful corespunzătorplanul. Dacă doriți doar să încercați, atunci luați o perioadă de încercare gratuită timp de două săptămâni. Pentru a face acest lucru, va trebui să atașați un card bancar în contul dvs. pentru a elimina îndoielile că sunteți un freelader obișnuit cu mai multe adrese de e-mail. Dacă doriți ceva mai mult, atunci versiunea inițială este de 999 de ruble pe lună și veți avea acces complet timp de 30 de zile la toate jocurile.

Cum se rulează jocuri

Pentru a rula jocurile trebuie să descărcațiO utilitate specială care este deja configurată pe serverele dorite. După descărcare și activare, conectați-vă la aplicație. Utilitarul va scana și evalua automat parametrii Internetului dvs. la pornire, care va fi utilizat pentru a configura setările de difuzare a procesului de joc. Acest lucru este necesar pentru ca imaginea dvs. să fie lină.

Atenție! În acest moment, serverele sunt încă localizate în capitală, astfel încât muscovenii vor avea viteze mai mari și întârzieri mai mici.

Programul în sine este destul de simplu, funcțional, cum ar fipe experiența GeForce dezbrăcată. Pagina principală afișează o bibliotecă de jocuri, în colț există și o pictogramă cu setări. Setările sunt dedicate în principal calității difuzării; există mai multe moduri:

1. Echilibrat.
  2. Economie.
  3. Productiv.
  4. Personalizabile.

Dacă alegeți economic, atunci transmisia va ficonfigurați-vă cu așteptarea economisirii traficului pe Internet, dacă pentru performanță, întârzierile vor fi reduse, iar într-unul personalizat sau personalizat puteți edita setările manual.

Este important! GeForce ACUM funcționează doar cu acele jocuri care sunt prezentate în bibliotecă, dacă nu ați găsit ceva, înseamnă că, deși nu există suport pentru acest anumit joc, trebuie să alegeți altceva.

Au fost testate mai multe jocuri și pentru câteva sutela kilometri de capitală. Era de așteptat ca întârzierile să fie câteva secunde, dar, de fapt, s-a dovedit că totul este prea exagerat. Desigur, ea a fost, dar nu a fost nimic critic pentru un joc confortabil. O jumătate de secundă a simțit, iar la măsurare s-a dovedit a fi 120 de milisecunde deloc, ceea ce este foarte bun. Cu astfel de întârzieri și viteze în jocuri, reglarea automată apare automat cu cele mai noi tehnologii la modă - urmărirea razelor.

Ceea ce este de remarcat este placa video, care este pentru noitotul a fost măcinat, RTXT10 8, ce fel de accelerator este, nu este clar, dar ultra-setările mănâncă ușor în jocurile grele. Cel mai probabil, este vorba despre plăci video exclusive, pe care compania le produce special pentru jocurile de nor și nu furnizează pieței de consum. Ce să spun în termeni de putere - doar puternic! În 4K cu ultra-setări în titluri AAA nu au scăzut sub 30 de cadre. Poza ne-a fost transmisă perfectă.

Ce computer este potrivit pentru dvs.?

De fapt, orice computer va face, judecând dupămăsurătorile, resursele chiar și ale aparatului de birou sunt utilizate cu 10 la sută, adică sunt necesare doar pentru a reda video în streaming, nu mai mult. Laptopul de testare pentru programele de birou arăta ca un adevărat monstru pentru jocuri, el nu văzuse niciodată astfel de jocuri. Ecranul este destul de decent, imaginea s-a dovedit frumoasă.

în total,

Deci, principala întrebare este dacă să joci acest lucru,Este cu adevărat posibil să simțiți cele mai solicitante jocuri pe orice laptop? Da! Serviciul funcționează cu adevărat și corespunde cu cele declarate, iar dacă serverele nu sunt foarte departe, atunci confortul jocului este acceptabil, iar acest lucru este destinat jucătorilor experimentați. Pentru începători, totul va fi doar magic. Și o mie pe lună pentru cele mai cool jocuri, a căror trecere poate fi discutată cu proprietarii de sisteme de jocuri pentru multe mii de dolari - un preț foarte mic. Mai mult decât atât, un singur joc în versiunea obișnuită pentru tine să cumperi costă 4 mii de ruble, asta dacă ai un computer pentru jocuri.