Într-un nou studiu, oamenii de știință de la Școala de Medicină a Universității Johns Hopkins au petrecut șase ani
Postul intermitent este o strategie alimentară careîn care o persoană mănâncă doar pentru o perioadă scurtă de timp. De exemplu, cu metoda 16:8, postești timp de 16 ore și mănânci micul dejun, prânzul și cina în opt ore.
Într-un nou studiu, a fost luat un studiu550 de persoane. Ei au urmat un model specific de alimentație, iar oamenii de știință au urmărit pur și simplu momentul și dimensiunea meselor zilnice și le-au comparat cu modelele de scădere în greutate pe o perioadă de șase ani.
Fiecare participant la studiu a folositO aplicație pentru smartphone pentru a vă înregistra orele de somn, de trezire și de masă pe o perioadă de câteva săptămâni. Acest lucru a permis cercetătorilor să urmărească timpul de la prima până la ultima masă pentru fiecare subiect, precum și timpul de la trezire până la prima masă și timpul de la ultima masă până la culcare.
Nicio relație între timpii de aport zilnichrana umană și modificări de greutate nu au fost observate timp de șase ani. Astfel, nu a contat dacă participantul a mâncat toate mesele într-o perioadă mai scurtă față de o perioadă mai lungă. Ceea ce a contat cu adevărat pentru greutate a fost numărul total de mese medii și mari. Rezultatele studiului au arătat că simpla reducere a porțiilor și consumul de mai puține mese duce în cele din urmă la pierderea în greutate.
Citeste mai mult:
Blazar, care a fost găsit în urmă cu 20 de ani, s-a dovedit a fi un obiect extrem
TESS a descoperit un „nou Pământ”: o planetă de piatră cu apă se află în zona locuibilă
Priviți consecințele ciocnirii a două stele din 1181