Există diferite modalități de a normaliza nivelul de glucoză din sânge. După cum arată cercetările științifice,
Glicemia crescută este periculoasăsănătate. Cel puțin cele care pot provoca leziuni ochilor, picioarelor, vaselor de sânge. Ca urmare, o persoană are mai multe șanse de a avea un accident vascular cerebral și un atac de cord.
Oamenii de știință de la Universitatea din Massachusetts, potrivit Diabetes.co.uk, au găsit o altă modalitate de a reduce nivelul de glucoză din organism. Aceasta este utilizarea vinului roșu.

În cadrul studiului, experții au studiat efectul mai multor tipuri de băuturi alcoolice și nealcoolice asupra nivelului de zahăr. Acestea sunt patru soiuri de vin alb și roșu, patru soiuri de ceai.
Raportul întocmit din analiză a afirmat că toate vinurile roșii au scăzut semnificativ glicemia în comparație cu vinurile albe. Acest lucru s-a datorat inhibitorilor de α-amilază.
În același timp, vinul și orice alt alcool trebuie băut cu moderație.
Știrile nu pot fi echivalate cu prescripția medicului. Înainte de a lua o decizie, consultați un specialist.