Un studiu realizat de specialiști de la Universitatea Rutgers a arătat că în timpul unei diete, mai mult
Analiza tuturor celor primite de oamenii de știință de la UniversitateDatele Rutgers au arătat că chiar și o creștere mică a cantității de proteine din dietă (de exemplu, de la 18 la 20 la sută) afectează alegerile alimentare ale unei persoane. Rezultatele acestui studiu au fost publicate în revista științifică Obesity.
În special, sa dovedit că oamenii pierd în greutatecare a aderat la o anumită dietă, cu o creștere a aportului de proteine, a început să mănânce mai multe legume verzi și mai puțin – cereale rafinate, zahar adaugat.

În total, studiul a analizatdate de la peste 200 de femei și bărbați care au participat la studiile clinice la Universitatea Rutgers. Vârsta subiecților a fost de 24-75 de ani, toți supraponderali. Au fost nevoiți să slăbească mâncând o dietă cu deficit de 500 de calorii. În același timp, experții în nutriție i-au sfătuit să aloce 18 la sută din caloriile lor proteinelor slabe (legume, produse lactate, carne de pasăre, carne roșie neprocesată, pește), iar restul – pentru fructe, legume, cereale integrale.
Echipa de oameni de știință a împărțit, de asemenea, toți participanții îndouă grupuri pe baza abordării lor asupra aportului de proteine. Cei care au urmat o dietă care conținea 18% alimente proteice au fost caracterizați ca fiind grupul cu conținut scăzut de proteine. Cei care au adăugat 20% proteine în dieta lor au fost considerați grupul bogat în proteine.
Ca urmare, s-a dovedit că ambele grupuri au pierdutaproximativ 5% din greutate în șase luni. Cu toate acestea, persoanele din grupul bogat în proteine au mâncat alimente mai sănătoase (în special legume verzi și mai puțin zahăr și cereale rafinate) și au pierdut mai puțină masă musculară.
Știrile nu pot fi echivalate cu prescripția medicului. Înainte de a lua o decizie, consultați un specialist.