Bilim adamları, vitaminlerin kanser insidansını nasıl etkilediğini ortaya çıkardı

Northwestern Üniversitesi Bilim Adamları Vitamin Almanın İsraf Olduğunu Söyledi

hamile olmayan ve sağlıklı Amerikalılar için para.Bir basın açıklamasında uzmanlar, diyet takviyelerinin kardiyovasküler hastalıkları veya kanseri önlemeye yardımcı olduğu fikrini destekleyecek yeterli kanıt bulunmadığını ekledi.

“Hastalar her zaman soruyor:"Hangi takviyeleri almalıyım?" Onlar parayı boşa harcıyorlar ve kendilerini sağlıklı tutacak sihirli bir hap seti olduğu fikrine odaklanıyorlar, oysa biz de sağlıklı beslenme ve egzersiz için bilime dayalı uygulamaları takip etmeliyiz" dedi. Northwestern Üniversitesi Feinberg Tıp Fakültesi'nden Dr. Jeffrey Linder.

84 kapsamlı bir değerlendirmeye dayanarakAraştırmalara göre, ABD Hastalık Önleme Görev Gücü uzmanları, sağlıklı ve hamile olmayan kişilerde multivitamin veya tek takviye almanın kardiyovasküler hastalık ve kanseri önlemeye yardımcı olacağına dair "yetersiz kanıt" olduğunu söylüyor.

Örneğin, uzmanlar alınmasını önermezler.bir akciğer kanseri önleme olarak beta-karoten ve mortalite, kardiyovasküler hastalık veya kanseri azaltmada yararlı olduğu gösterilmediği için E vitamini.

ABD sakinleri 2021'de yaklaşık 50 milyar dolar harcadıDiyet takviyeleri konusunda. Vitaminlerin dengeli beslenmek yerine hap şeklinde alınabileceği fikri daha cazip görünebilir. Öte yandan araştırma ekibi, meyve ve sebzelerin vitaminler, fitokimyasallar, lif ve diğer besinler sinerjik olarak çalışır. Dolayısıyla tek başına alınan mikro besinler vücutta farklı ve öngörülemeyen etkiler yaratabilir.

Daha fazla oku

Genç yıldız, bilim adamlarının Evren hakkındaki görüşünü değiştiren bir şeyi “sakladı”. Ana fikir

Dünya'dan çok uzak olmayan ve bizimkine çok benzeyen iki gezegen bulundu

Fizikçiler sonsuza kadar çalışabilecek bir atomik lazer yarattılar