Kan şekeri seviyelerini normalleştirmenin birçok yolu vardır.Bilimsel araştırmaların gösterdiği gibi,
Yüksek kan şekeri tehlikelidirsağlık. En azından gözlere, bacaklara, kan damarlarına zarar verebilecek olanlar. Sonuç olarak, bir kişinin felç ve kalp krizi geçirme olasılığı daha yüksektir.
Diabetes.co.uk'ye göre Massachusetts Üniversitesi'nden bilim adamları, vücuttaki glikoz seviyelerini düşürmenin başka bir yolunu buldular. Bu kırmızı şarap kullanımıdır.

Çalışmanın bir parçası olarak uzmanlar, çeşitli alkollü ve alkolsüz içeceklerin şeker seviyeleri üzerindeki etkilerini inceledi.Bunlar dört çeşit beyaz ve kırmızı şarap, dört çeşit çay.
Analizden derlenen rapor, tüm kırmızı şarapların beyazlara kıyasla kan şekerini önemli ölçüde düşürdüğünü belirtti. Bunun nedeni a-amilaz inhibitörleriydi.
Aynı zamanda, şarap ve diğer alkoller ölçülü olarak içilmelidir.
Haber hikayeleri bir doktor reçetesiyle eş tutulamaz. Karar vermeden önce bir uzmana danışın.