Нове дослідження показало, що різноманітні молочні продукти по-різному впливають на ваше серце.
Обговорити
Вчені проаналізували дані 1929 пацієнтів,середній вік яких становив 61,8 року та які страждали від стенокардії. Спостереження за досліджуваними показало, що у тих, хто споживав більше молока, були вищі ризики інсульту та смерті.
Ті, хто регулярно їв вершкове масло, також мали більш високий ризик гострого інфаркту міокарда (ГІМ) та передчасної смерті. А ось пацієнти, які їли більше сиру, мали нижчий ризик ГІМ.
Матеріали новинного характеру не можна прирівнювати до призначення лікаря. Перед прийняттям рішення порадьтеся з фахівцем.