Вчені Каліфорнійського університету провели дослідження та назвали фісташки засобом для зниження
Коротко про дослідження пише видання «Известия».Під час експерименту половина добровольців щодня їла трохи більше 40 г фісташок протягом чотирьох місяців. Усі без винятку добровольці збільшили фізичні навантаження та скоригували харчування. Просто хтось їв фісташки, а хтось ні.
В результаті всі учасники експерименту втратили 5% відсвого початкового ваги, але ті, що їли горіхи отримали додаткові переваги. У них знизилося артеріальний тиск, вони вживали більше клітковини і менше солодощів. Крім того, у них виявили вищий рівень антиоксидантних каротиноїдів лютеїну, альфа- і бета-каротину в крові.