Бажаєте дотримуватися здорового харчування? Тоді їжте більше білка

Дослідження, проведене фахівцями з Університету Рутгерса, показало, що під час дієти більше

здорові продукти вибирають ті, хто вживає достатньо білка. Також з'ясувалося, що це допомагає уникнути втрати м'язової маси.

Аналіз усіх отриманих вченими з УніверситетуРутгерс даних показав, що навіть невелике збільшення кількості білка в раціоні (наприклад, з 18 до 20 відсотків) впливає на вибір людиною продуктів. Результати цього дослідження було опубліковано у науковому журналі Obesity.

Зокрема, виявилося, що люди, що худнуть,які дотримувалися певної дієти, зі збільшенням споживання білка починали більше їсти зелених овочів і менше – рафінованих зерен, доданого цукру.

Усього в ході дослідження проводився аналізданих про понад 200 жінок та чоловіків, які брали участь у клінічних випробуваннях Університету Рутгерса. Вік досліджуваних дорівнював 24-75 років, всі вони мали зайву вагу. Вони мали схуднути, дотримуючись дієти з дефіцитом 500 кілокалорій. При цьому фахівці в галузі харчування порадили їм 18 відсотків кілокалорій виділяти на нежирний білок (бобові, молочні продукти, птиця, необроблене червоне м'ясо, риба), а решту – на фрукти, овочі, цільнозернові продукти.

Також команда вчених розділила всіх учасників надві групи залежно від їхнього підходу до вживання білка. Ті, хто дотримувався дієти, 18 відсотків якої становили білкові продукти, були охарактеризовані як група з низьким вмістом білка. Ті ж, хто додав до раціону 20 відсотків білка, вважалися групою з високим вмістом білка.

В результаті виявилося, що обидві групи втратилиприблизно 5 відсотків ваги за півроку. Однак люди, які входили в групу з високим вмістом білка, вживали більш здорові продукти (особливо багато вони їли зелених овочів і менше, ніж раніше, цукру, рафінованих зерен) і втрачали менше м'язової маси.

Матеріали новинного характеру не можна прирівнювати до призначення лікаря. Перед прийняттям рішення порадьтеся з фахівцем.